Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken film såg du sist?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Vilken film såg du sist?

Sunshine

http://www.imdb.com/title/tt0448134/

Betyg 4/5
    (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

*Die Hard 4 var väl som Die Hard ska vara. Action. Men det var vissa saker som var så orealistiska, och det är tråkigt när de slänger in det. Die Hard brukar ju vara "hyffsat realistiskt" dock lite överdrivet
      *Simpsons The Movie, tja man kan inte säga mer än att det är Simpsons på långfilm

Comment

Originally posted by lucina View Post
        Igår såg jag denna med Hugh Grant och Drew Barrymore
        och den var kul!!!
        Den ska jag nog hyra ikväll..

Comment

Originally posted by starfriend View Post
          Den ska jag nog hyra ikväll..
          Ja, gör det *lägger mig i dina val*

Comment

Originally posted by Boubou View Post
            Ja, gör det *lägger mig i dina val*
            Har nu hyrt den...
            *Men var den inte lite fjantig och lite för mycket typiskt Amerikansk slut på filmen ??*

Comment

Originally posted by starfriend View Post
              Har nu hyrt den...
              *Men var den inte lite fjantig och lite för mycket typiskt Amerikansk slut på filmen ??*
              Jo

men kan va kul å se ändå

Jag såg Dreamgirls idag, den var väl okej, men inte superbra.

Comment

Den såg jag i kväll!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

The number 23..
                  Jag somnade efter 20 min,den var seg som sören..
                  Min äldsta son vill att vi ska se hela filmen idag,men vet i hundan om jag orkar..Den verkar vara riktigt kass och verkligen skit kass....Någon som sett hela och vet om den någonsin blir braig??

http://www.moviezine.se/filmsidor/number23.shtml

Comment

Jag kommer sällan ihåg vad filmerna heter som jag sett
                    Men jag vet att jag inte sett Number 23 än, för det är min lille plutt Jim Carrey som är med, och man ska tydligen bli minst lika besatt av det numret som han är i filmen....
                    Senaste filmen jag såg hette så mycket som *springer och kollar* nä, hittar inte namnet på'n. Men det handlade iaf om några ungdomar som inte skötte sig i samhället, Nordirland (tror jag) de blev skickade till en öde ö (?) där de jagades och dödades brutalt. Kuslig film, men jag vågade se hela.
                    Inom ca en vecka har också sett Wild Hogs och Fantastic 4 (2:a filmen). Och en gammal zombie-film, med hemska får, minns inte namnet på den heller men nåt med får i titeln, urusel film
                    Sen har jag sett tråkiga tv-filmer som jag inte ens minns.....

Comment

Igår såg jag den nyaste beck filmen (minns inte vad den hette)..
                      Den var som en beck film rukar vara,kanske inte lika bra som de övriga,men ändå sevärd..

Comment

Beck---Annonsmannen

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Ja sist såg jag Nya Batman filmen ”The dark knight”

Jag gillade den skarpt!

Och trodde att alla överdrev när de sa att Heath Ledger borde få Oscarstatyett men det va helt fel..

Han MÅSTE få den!!

Sällan skådat en sådan skådespelarinsats som han gjorde i rollen som Joker. Han snodde hela filmen,faktiskt.Det är verkligen hans film å dessutom en skådespelarinsats som vi sent kommer att glömma. Synd att han inte får vara med att se hur bra han verkligen va i rollen.

Men som sagt..The dark knight
                          är bra. Se den ni som inte gjort det är mitt tips!

Last edited by Vickan; 2008-08-13, 19:46. Reason: Kastade in en bild

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                          Vickan Äger dessa:
                          Marilyn Manson
                          Stockholm
                          Peta Wilson
                          London
                          Monaco
                          Gil.Grissom

Comment

Wanted eller Hancock såg jag sist. Svårt att säga vilken som var bäst faktiskt. Fast jag tror Hancock vinner en liten aning där faktiskt
                            -

Comment

Jag va sist och såg Mamma Mia.. Ja vad ska man säga då?Jo till att börja med,hur kan den här låta så...bra???

Så jäkla bra är den absolut inte,tyvärr. En film som om man inte ser den på bio lr storbild hemma med riktigt bra ljud ska man hoppa över den helt,ingen tv lr dvd film!

Ja sen nästa då..Jätte ql när Björn å Benny fladdrar förbi..tyckte alla tanterna i salongen som applåderade tydligen..Hajar inte de heller ..

Sen nästa då..Wow..Madonna kan ju slänga sig i väggen när verkliga donnor med hög ålder som tjejerna i denna film visar sig,Madonna känns ju bara...Urfånig,löjlig och övertränad,onaturlig när man ser dessa underbart vackra kvinnors kroppar..Julie Wlters,Meryl Streep,
                              Christine Baranski...Wow..Nån borde hinta Madonna om hur en 50 åring kan se ut utan att det bara blir konstigt..Nån som har hennes nr?

Ja sen nästa reflektion då.. I år är det musikalfilmer som gäller tydligen. Min favorit film detta år tex är ju en sådan.. Sweeney Todd sen kom ju då Hairspray å sen då denna och i samma ordning kommer de oxå,mamma mia kunde varit sämre,absolut,men hjälp vad den borde kunna varit mycket bättre med all den bra musiken å dessa skådespelare som e så grymma..Vad gick fel??Bara för höga förväntningar?För uppskriven??Kanske de.. För Stellan Skarsgård, Pierce Brosnan sjunger å spelar bra,och Meryl Streep är ju grymt duktig på sjunga..

Ja ha då har jag surrat å svammlat klart tror jag om denna film..Vad sa jag nu då??

Jo..
                              * Hyffsad,inte alls så bra som alla skruvat upp förväntningarna våra.

* Vilka Härliga kvinnor i filmen,när man ser de ser man ju fram mot att bli 50 + ju..Å sexiga män..(jam jam
                              Pierce Brosnan)

*Ingen DVD film lr TV film..

* Tydligt en sk "tant" film,få män i salongen

*
                              Årets filmer är musicalfilmer..å av de tre jag kommer på Är ju då Sweeney Todd i särklass bäst,iof årets bästa film i mina ögon,och Mamma Mia är sämst av de tre..

Så tror jag fick med allt..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                              Vickan Äger dessa:
                              Marilyn Manson
                              Stockholm
                              Peta Wilson
                              London
                              Monaco
                              Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...