Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder på snabba grabbar inom bilsporten

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vickan
    replied
    Sv: Bilder på snabba grabbar inom bilsporten

Originally posted by gason View Post
    Massa Vann bara själva loppet och det var ju givetvis det jag menade från början. *host*, *harkel* och
    ,bra försök raring!!

Leave a comment:

• gason
    replied

Originally posted by Vickan View Post
    Kan det ha varit så jäkligt iaf??*muttrar *
    Ja ja..Massa vann iaf inte..

Massa Vann bara själva loppet och det var ju givetvis det jag menade från början. *host*, *harkel* och

Leave a comment:

• Vickan
    replied

Ja, de ville väl inte riskera att Kovalainen kom ut för snabbt på banan. Han måste ju hamna efter Hamilton, annars hade det blivit dåligt för McLaren.
    Kan det ha varit så jäkligt iaf??*muttrar *
    Ja ja..Massa vann iaf inte..

Leave a comment:

• gason
    replied

Jo det va ju lite taskigt för Hamilton 2007,men då gällde det ju min absoluta favorit,så då va jag bara sjukt glad....
    Men nu jäklar i brallan..Ruggigt spännande lopp från start till mål idag,och rätt kille vann ju.. ..

Alltså regn ställer ju allt på sin spets i F1.. Men såg du hur långsamt de bytte däck på Kovalainen?Vad hände där?Jag e ju lite små förtjust i honom med..Tror han kommer bli riktigt grym nästa år..
    Ja, de ville väl inte riskera att Kovalainen kom ut för snabbt på banan. Han måste ju hamna efter Hamilton, annars hade det blivit dåligt för McLaren.

Leave a comment:

• Vickan
    replied

Jo det va ju lite taskigt för Hamilton 2007,men då gällde det ju min absoluta favorit,så då va jag bara sjukt glad....
    Men nu jäklar i brallan..Ruggigt spännande lopp från start till mål idag,och rätt kille vann ju..
    ..

Alltså regn ställer ju allt på sin spets i F1.. Men såg du hur långsamt de bytte däck på Kovalainen?Vad hände där?Jag e ju lite små förtjust i honom med..Tror han kommer bli riktigt grym nästa år..

Leave a comment:

• gason
    replied

Hehe, det jämnar ut sig i längden som det brukar heta. Hamilton vann VM med 1 poäng, förra året var han 1 poäng efter.

Jäkla Glock att "parkera" 300m före mållinjen. Han gör nog säkrast i att inte semestra i Brasilien de närmsta 150 åren.

Leave a comment:

• gason
    replied

Ja hjälp vilket regn...Typiskt,men nu jäklar kan det verkligen bli spännande..gud vad jag gillar detta!!!
    Det kul med lite regn ibland.

Du kommer väl ihåg hur det gick förra året när Hamilton ledde inför sista tävlingen?

Leave a comment:

• Vickan
    replied

Japp och regnet öser ner strax innan start, då blir ännu mer spännande.
    Ja hjälp vilket regn...Typiskt,men nu jäklar kan det verkligen bli spännande..gud vad jag gillar detta!!!

Leave a comment:

• gason
    replied

Gaaasooon....Du sitter väl nu då med tv påslagen???
    Japp och regnet öser ner strax innan start, då blir ännu mer spännande.

Leave a comment:

• Vickan
    replied

Gaaasooon....Du sitter väl nu då med tv påslagen???

Leave a comment:

• Vickan
    replied

Tack för påminnelsen.

hoppas den fastnar tills i kväll.
    Massa eller Hamilton? Jag vet inte, jag säger nog Massa.
    Yes...skoj..Jag säger ju Hamilton såklart..Tycker det är hans tur nu...

Den av oss som prickar in rätt..får bjuda på 10 st roliga nya trådar...

Leave a comment:

• gason
    replied

Ja du spännande värre nu...Gason e du me??
    Ikväll 17:30 - 20:05..Kanal 6
    Vad säger du..Hamilton lr Massa??Gud vad spännande..
    Formel 1, tidskval

SAO PAULO
    1) Felipe Massa, Brasilien, Ferrari, 1.12,368, 2) Jarno Trulli, Italien, Toyota, 1.12,737, 3) Kimi Räikkönen, Finland, Ferrari, 1.12,825, 4) Lewis Hamilton, Storbritannien, McLaren, 1.12,830, 5) Heikki Kovalainen, Finland, McLaren, 1.12,917, 6) Fernando Alonso, Spanien, Renault, 1.12,967, 7) Sebastian Vettel, Tyskland, Toro Rosso, 1.13,082, 8) Nick Heidfeld, do, BMW, 1.13,297.

Tack för påminnelsen.

hoppas den fastnar tills i kväll.
    Massa eller Hamilton? Jag vet inte, jag säger nog Massa.

Leave a comment:

• Vickan
    replied

Ja du spännande värre nu...Gason e du me??
    Ikväll
    17:30 - 20:05..Kanal 6
    Vad säger du..Hamilton lr Massa??Gud vad spännande..
    Formel 1, tidskval

SAO PAULO
    1) Felipe Massa, Brasilien, Ferrari, 1.12,368, 2) Jarno Trulli, Italien, Toyota, 1.12,737, 3) Kimi Räikkönen, Finland, Ferrari, 1.12,825, 4) Lewis Hamilton, Storbritannien, McLaren, 1.12,830, 5) Heikki Kovalainen, Finland, McLaren, 1.12,917, 6) Fernando Alonso, Spanien, Renault, 1.12,967, 7) Sebastian Vettel, Tyskland, Toro Rosso, 1.13,082, 8) Nick Heidfeld, do, BMW, 1.13,297.

Leave a comment:

• Vickan
    replied

Jag trodde jag gjorde det men det syntes inget F1. Antingen har jag blivit blind eller så lyckades jag pricka den där %¤&"¤ Rreklamen.
    Inte ens i TV-tablån såg jag något F1. Så här har det varit hela säsongen, någon däruppe vill inte att jag ska se F1 i år.

Men stackars dig!!
    Det bästa av allt i sport väg och du missar.. Den här gången va det spännande.. Kimi kom trea,Hamilton vann..två blev Massa.. Så det är väl bara han nu som kan hota Hamilton.. Å då hejar jag på Hamilton..

Jag hejar ju då på Kimi som förare och har McLaren-Mercedes stallet som favvo stall..Iaf det stall jag satsar på....Låter kanske konstigt.. Men insatta förstår nog..

Leave a comment:

• gason
    replied

Slå på tv..Kanal 6...
    Jag trodde jag gjorde det men det syntes inget F1. Antingen har jag blivit blind eller så lyckades jag pricka den där %¤&"¤ Rreklamen.
    Inte ens i TV-tablån såg jag något F1. Så här har det varit hela säsongen, någon däruppe vill inte att jag ska se F1 i år.

Leave a comment:

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
X