Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken av följande tre musikstilar vill du helst dansa till när du går ut?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Vilken av följande tre musikstilar vill du helst dansa till när du går ut?

Originally posted by DunderKrillan View Post
    det där med engelskan vart det ju peter som började med.. helt i onödan visade det sig

lite märklig kväll det där
    Menar du att han inledde konversationen på engelska redan från början, när han gick själv?
    -

Comment

Originally posted by TMM View Post
      Menar du att han inledde konversationen på engelska redan från början, när han gick själv?
      tja.. exakt hur han började med det där vet jag inte.. han satt ju brevid mig o snackade med den ena tjejen.. jag började blanda mig i (lagom krökad) och iom att han snackade engelska så..

efter ett gäng timmar av hörselskadat svengelskt fyllesnackande upptäcker jag att hennes telefon har menyer på svenska..
      -"vafan, kan du svenska?"
      -"ja.."

..o när man väl kommer utsläpandes med en tankad peter så har du snällt nog sett till att tjejerna kom hem utan oss

Comment

Originally posted by Mysbollen View Post
        Jag valde, vet inte. För jag kunde bara välja en ju. Vill ha både 2 och 3
        vill jag också ha... 2 o 3 alltså.

Comment

Originally posted by Boubou View Post
          vill jag också ha... 2 o 3 alltså.
          Vad skönt att jag inte var ensam om de....
          Goda vänner är som stjärnor....
          Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där.

Comment

Originally posted by DunderKrillan View Post
            tja.. exakt hur han började med det där vet jag inte.. han satt ju brevid mig o snackade med den ena tjejen.. jag började blanda mig i (lagom krökad) och iom att han snackade engelska så..

efter ett gäng timmar av hörselskadat svengelskt fyllesnackande upptäcker jag att hennes telefon har menyer på svenska..
            -"vafan, kan du svenska?"
            -"ja.."

..o när man väl kommer utsläpandes med en tankad peter så har du snällt nog sett till att tjejerna kom hem utan oss

Sen kan man alltid spekulera i hur bra eller dåligt det var..
            -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
            X