Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyfiken är jag och inget vet jag..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nyfiken är jag och inget vet jag..

Alltså har hört lite om den sk artisten som ska ha misshandlat sin hustru. Att han gjort det är ju hemskt,liksom att hon nekar till det ,men det har ju sin förklaring.

Men det är inte det jag tänkte surra om,utan vem fan e han??Han måste ju vara en Hunk dessutom,inte bara en folkkär artist... Skulle varit med i programmet de har nu om de härligaste männen lr vad det nu heter..Men de klippte bort honom..Fel tycker jag..Varför klippa bort honom ur ett sådant program?Han är ju faktiskt inte dömd,och dessutom hur många jävla rötägg finns inte med där då?

Jag tycker synd om hans hustru,fy vad hon ska vara knäckt om det är sant. Men det är ju så,alla har ett val,alla har en chans att sätta stopp. Men tyvärr är det många som inte törs,inte orkar..Men ingen måste utstå år av misshandel.. Men ibland är det tryggare att utstå den än att hela tiden se sig om...

Jag är så emot att dömma folk.. Utan att det finns riktiga bevis.. Å absolut emot det innan ens en rättegång börjat..Vem han än är..

Så tell me,ni som vet..Vem är han??

Redigerat: Äh..Skulle han platsa i program om världens härligaste män?? Det tycker då inte jag.. Men smaken är ju som baken..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Sv: Nyfiken är jag och inget vet jag..

Om det är denna händelse du tänker på
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3314255.ab

så ska det vara "Papa Dee" enligt skvallerexperterna på Flashback. Om de har rätt eller inte har jag ingen aning om.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Ja jag fick ju höra det med.. Och hallå..hur härlig e han på en skala ett till tio då??
      Och har inte hans unga fru haft väldiga problem tidigare?Psykiskt? Kanske blandar ihop hans fru med någon annans..Kommer inte ihåg namnet men hon är väl en snygg ung modell,brunett?

Tragiskt.. Känns ju som att hans tv karriär nu är över,oavsett han är skyldig lr inte..

Vickan Äger dessa:
      Marilyn Manson
      Stockholm
      Peta Wilson
      London
      Monaco
      Gil.Grissom

Comment

Jag har ingen koll alls på Papa Dee, det enda jag minns om honom var att han skämde ut sig i "Fångarna på fortet". Det var tragiskt att se.

Frun vet jag inte ens vem det är.
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Jag har sett honom på ett rese program på tv,som va helt ok..sen har han väl lite musik man borde komma ihåg?Fast jag kommer inte på en enda låt just nu iaf...

Kommer inte ihåg att han skämde ut sig på fortet,men kommer ihåg en annan som gjorde det..Dogge*asg*

Jag kan ha fel ang hans hustru,men av det man läst nu i media låter det som henne jag tänkte på..

Trist som fan..oavsett om hon är sjuk lr om han är det...

Vickan Äger dessa:
          Marilyn Manson
          Stockholm
          Peta Wilson
          London
          Monaco
          Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...