Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken av idolerna håller du på?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Vilken av idolerna håller du på?

alice rockar i kväll.
    Kevin var också en super -star.

Anna var inte bra ikväll och inte johan heller. Har iof aldrig gillat Johan.
    Hoppas att han åker ut ikväll eller Lars.
    Lars verkar inte vilja vara där.

Comment

Tyvärr blev Lars överröstad av musiken i den lugnare delen så han fick inte maxa på rätt sätt. Smart att placera honom tvåa ...efter hyperstylade Johan.......och innan hyperstylade Anna. Sen kom alla dom andra hyperstylade och Johans sletna protestskjorta och osminkade ansikte gjorde sig inte så bra...Fan vad dom vill ha bort honom...
      Men Lars är bäst iallafall. "Huvudsaken är att Obama vann" Han är go den.

Att Mr Amerika tycker att svenska Idolbesättningen är mycket bättre än den amerikanska är inte så konstigt. Dom sjunger ju bara såna där smetballader och mainstreamlättuggat rockigt BonJoviskit där. Och det kommer dom tre sista att göra också. Här. Då är förvandlingen klar.
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

det blev Lars som fick åka, och han verkade inte så ledsen för det.

Comment

Originally posted by tigermalaa View Post
          det blev Lars som fick åka, och han verkade inte så ledsen för det.
          Men jag blev ledsen

Comment

Originally posted by Vickan View Post
            ..Tack raring! Tänk att va både små brud å tondöv vid 36....Utan att anat det......Hur stavas ordet nu då..Schälvinsinkt..nej..själkinfikt..Ä..för svårt ord..

Hallå..Det är IDOL Inte ARTIST programmet heter ju..Alice är ju lika lite Idol tex som Agnes,Röd totten tex..Duktiga artister men inga idoler....Samma med Anna..Fast hon tappar ju mer å mer vart efter serien går..synd..Bra pipa har hon ju..Å söt e hon som attan..Bara hoppas hon har fler 36 åriga tonårs kilar som inte är tondöva hon med laddad mob..
            36 är småbrudar för mig
            Agnes är väl den som har lyckats bäst av alla idolerna,hon är inne på sin tredje skiva.
            Och 2005 är lätt det tuffaste åreta av alla om man nu tänker hur dom har slagit igenom efter idol
            Hoppas att Anna tar sig till final i årets idol,men trorligtvis så blir det Alice och Kevin med Kevin som den stora vinnaren
            Kör hårt,det kan gå
            I morgon kan det vara försent.
            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
            X