Announcement

Collapse
No announcement yet.

Veckans Brott

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veckans Brott

Tittade på "veckans brott" i kväll och det handlade delvis om dom så kallade fansen till Stockholmslagen (järnkaminerna och black army) och det är rent ut sagt för djävligt att en liten klick skall få förstöra som dom gör
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Sv: Veckans Brott

Ja, det kan man verkligen säga. Där har vi ett gäng bra aspiranter för att få betala för all polisbevakning som behövs när det ska spelas fotboll.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
      Ja, det kan man verkligen säga. Där har vi ett gäng bra aspiranter för att få betala för all polisbevakning som behövs när det ska spelas fotboll.
      Håller fullständigt med dig, finns ingen anledning att sådant skall betalas med skattemedel.

Comment

Originally posted by Pålle View Post
        Håller fullständigt med dig, finns ingen anledning att sådant skall betalas med skattemedel.
        Generellt sett kan jag tycka att det är bäst om polisen helt och hållet bekostas av statskassan via skatter och inget annat. Det blir lätt väldigt konstigt annars.

Men ibland får man lust att ta till undantag. Ett rejält utdömt skadestånd kan göra underverk för den där statskassan ...

Comment

Det är märkligt det här med att sporten skall föra samman och bygga broar, istället slår man varandra sönder och samman. Någon har missuppfattat alltihopa

Comment

Originally posted by Pålle View Post
            Det är märkligt det här med att sporten skall föra samman och bygga broar, istället slår man varandra sönder och samman. Någon har missuppfattat alltihopa
            Det kan man lugnt säga. Hur svårt kan det vara att få stopp på de där galningarna egentligen?

Comment

Originally posted by gason View Post
              Det kan man lugnt säga. Hur svårt kan det vara att få stopp på de där galningarna egentligen?
              Ett riktigt kok stryk skulle dom djävlarna ha

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page

Unconfigured PHP Module

Collapse

Working...
              X