    allvar...

    Phorph - Du behöver inte tala om det för mig..

    /Tomas

  • #2
    Re: [TPROT-Beta] Runtime Errors.

    On Tue, Oct 23, 2001 at 08:37:37PM +0200, Tomas Tornevall wrote:

    > Det hela är iallafall mycket märkligt, så skulle ni få en sån runtime redan
    > innan programmet hunnit startas så meddela mig.. Det är bra att veta hur
    > många som får det där.. Så ska jag sätta mig och reda ut det där på
    > allvar...

    Jag får det! ;P

    Fast det visste du ju redan..

    Med din blowfish-debug binär får jag följande:

    opt.bot_encpath = C:\Program\TMM-TPROT\Blowfish.exe
    tmp.blowpath = C:\Program\TMM-TPROT
    IsFILE(opt.bot_encpath) =
    App.Path\Blowfish.exe = F:\Program Files\TMM-TPROT\Blowfish.exe

    Sen gick klienten igång!

    Jag exitade klienten, och sedan startade jag den igen. Nu krashar den med samma runtime error meddelande som tidigare, utan att ge någon debug information alls.

    /pb

    Comment

    • #3
> [...]

      Jag exitade klienten, och sedan startade jag den igen. Nu krashar den med samma runtime error meddelande som tidigare, utan att ge någon debug information alls.

      Unconfigured PHP Module

      Collapse

      Working...